Sztuka Sprzedaży Obserwacyjnej
I) Definicja Sztuki Sprzedaży Obserwacyjnej – Szymon Spolankiewicz
Jesteś super sprzedawcą – głównie sprzedajesz sobie swoje myśli, zachowania, nawyki – potem kupują to inni (także Twój Partner/Partnerka, Żona/Mąż, Twoje dzieci, oraz Twój Klient, i Kontrahent…) – Szymon Spolankiewicz
Prostota Sprzedaży, Sztuka Sprzedaży Obserwacyjnej / Szuka Obserwacji Intuicyjnej
Definicja Sztuki Sprzedaży Obserwacyjnej c.d. – Szymon Spolankiewicz
Budowanie relacji na tu i teraz, a także na długo po tym, kiedy w konkretnym celu, z konkretnym produktem, konkretną usługą zaoferowaliśmy naszemu Klientowi im ich samych.
A oni kupili siebie od nas w postaci naszego produktu, usługi.
Są nam wdzięczni. Jesteśmy tymi, na widok których, na myśl o których uśmiechają się radośnie w oczekiwaniu na rozmowę lub spotkanie z nami.
I na kolejny jakże im potrzebny produkt czy usługę, czy potencjalną współpracę. To jest wymierne. To jest możliwe. Metoda Wygrał-Wygrał
II) Sprawiaj, że życie staje się pasją, a praca staje się hobby :
1 – Klient (Ty też jesteś Klientem) woli stracić pieniądze, niż wyjśc na idiotę
2 – Klient chce być wyjątkowym Klientem (a nie przeciętnym)
3 – Pokazać jest o wiele skuteczniej niż powiedzieć
4 – Zakochać się w Kliencie
5 – Być katalizatorem zmian, zmienić nastawienie na OK.
6 – Komunikacja z klientem tak, by robiło to na nim wrażenie
7 – Dla Klienta istotne co on z tego będzie miał
8 – Każdy chce się czuć dobrze, że podjął daną, dobrą decyzję
9 – Poczucie bezpieczeństwa buduje relacje z klientem…
III) Zakres:
Język ciała
Trójkat Życia
Zasada 80/20
Metoda 5S (Keizen)
Życie jest Echem
Symbole i Symbolika
Sprzedaż po Sprzedaży
Komercjalizacja Innowacji
Intuicja w biznesie
Sztuka Obserwacji Intuicyjnej
Sztuka Rozmowy vs Sztuka Milczenia
Sojusze biznesowe i Sojusze z samym soba
Metoda Analogii Wymuszonej (Edwarda De Bona)
Interes Klienta – Klucz do powtarzalności transakcji
IV) Jesteś super sprzedawcą – głównie sprzedajesz sobie swoje myśli, zachowania, nawyki – potem kupują to inni (także Twój Partner/Partnerka, Żona/Mąż, Twoje dzieci, oraz Twój Klient, i Kontrahent…)
– Emocje: wróg czy przyjaciel
V) Pasje, Zainteresowania tego szukamy u siebie, a potem u innych
VI) To Kierowca, a nie Pasażer “widzi więcej”
VII) Optymalizacja decyzji
VII) Skuteczne działanie i Skuteczne nie-działanie
Bonus – Regeneracja psychofizyczna organizmu
Szymon Spolankiewicz, szymon.spolankiewicz@akademiawiem.pl, 502 453 243